2014. május 15., csütörtök

"Emese" Pizza

Erre a pizza recptre kezdő lisztérzékenyként itt bukkantam rá és mivel azt írja, "biztos sikerülni fog", gondoltam ez lesz a nekem való. Különösen, hogy akkoriban még nem voltam túl jó barátságban az élesztővel sem, ez volt az egyik első élesztős tésztáim egyike. És valóban: elronthatatlan :-)

 
Hozzávalók:
100g Emese kenyérpor
50g rizsliszt
1/2 tojás

1,1dl meleg víz

8g élesztő
1ek olaj

Elkészítés:

A hozzávalókat a robotgép dagsztó részével összekeverem (az élesztőt nem kell megfuttatni). Egy sütőpapírral bélelt tepsibe egy kanál segítségével beleigazgatom a tésztát, majd  kb. 20 percig meleg helyen pihentetem. 160 fokra előmelegített sütőben 10 percig elősütöm, majd rárakom a feltétet és még további 20 percig sütöm.


Ebből az adagból 4 darab kisebb vagy 2 darab nagyobb pizzát szoktam készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése